Livrare

Livrare: 

Cu exceptia cazului in care se solicita in mod expres, o anumita firma de curierat, societatea se foloseste de serviciile GLS.
Societatea nu are control respectiv nu poate raspunde pentru intarzieri, deteriorari sau chiar pierderi inregistrate in perioada de livrare. Aceste probleme se notifica la societatea care preia transportul catre destinatarul comenzii/produsului achizitionat.

IMPORTANT
Destinatarul are obligatia sa raporteze imediat un produs deteriorat serviciului de curierat si sa completeze un proces verbal in prezenta curierului care a livrat produsul si sa faca fotografii produsului deteriorat si ambalajului in care acesta a fost livrat.
Daca acesti pasi nu au fost facuti atunci se considera ca produsul a fost deteriorat de catre client si nu se vom mai accepta retururi sau schimburi.

Pret:
Pretul pentru livrare stabilit pentru toate produsele din magazinul online este de 25 lei/livrare.
Acest pret va creste in toate acele situatii in care se solicita conditii speciale de livrare sau livrari multiple.