Termeni si conditii
Daca accesati aceste pagini si utilizati continutul lui, inseamna ca acceptati implicit conditiile generale de acces si utilizare detailate mai jos:
Pentru o usoara intelegere a termenilor si conditiilor de colaborare , ne vom referi la noi ca fiind Societatea.
- Serviciul nostru de comert online ofera utilizatorilor sai posibilitatea de a intra in posesia produselor afisate. Achizitia produselor se face pe baza comenzilor primite prin site, email, sau alte variante afisate pe site.
- In utilizarea serviciului, va vom solicita o serie de date personale, precum numele si prenumele, adresa de email, dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea dvs. Prin finalizarea procedurii, sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, asa cum sunt acestea specificate in sectiunea de Informatii personale. In situatia in care consideram ca aceasta obligatie nu este respectata, ne rezervam dreptul de a anula comanda efectuata fara nicio notificare prealabila.
- Serviciul nostru include comunicari cu caracter administrativ si comercial care va vor fi transmise din momentul in care decideti sa achizitionati produsele noastre.
-
Securitatea datelor personale: Datele personale vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor si de a va tine la curent cu eventualele promotii, noutati, etc.
Ne obligam sa nu facem publice si sa nu vindem altor entitati bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri, aceste date fiind folosite exclusiv de societatea noastra cu scopul de a oferi serviciile de cea mai buna calitate si scopuri comerciale.
-
Cum se face o comada
- Pe site: Puteti face o comanda prin adaugarea produselor in cos urmand pasii necesati pentru finalizarea comenzii cu succes.
- Prin email: Ne puteti contacta prin formularul de contact pentru a plasa o comanda, urmand ca si comunicarea sa se faca prin email sau alte cai de comunicare.
- egrav.ro NU preia comenzi telefonic. In cea mai mare parte, egrav.ro are in oferta produse personalizate si pentru a nu se inregistra informatii eronate, comenzile nu se preiau telefonic.
- Bun de Tipar: odata inregistrata comanda personalizata puteti solicita o previzualizare a acesteia astfel incat daca observati o eroare in comada sau la datele personale aveti obligatia de ne contacta imediat in vederea rectificarii erorii. In cazul in care ati acceptat modelul previzualizat acceptati si modelul prezentat, pretul si conditiile de livrare si va obligati sa achizitionati produsul comandat.
- Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare, este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:
- identificarea si alegerea produselor
- inregistrarea datelor personale ca utilizator al site-ului, si dupa caz, informatiile cu privire la personalizarea solicitata.
- In unele cazuri vi se va solicita plata anticipata (in avans) pentru toata valoarea comenzii.
- Prin lansarea unei comenzi electronice, sunteti de acord cu forma de comunicare (electronica sau prin e-mail) prin care site-ul isi deruleaza operatiunile. - Ne rezervam dreptul ca in cazul anumitor comenzi sa cerem plata integrala sau partiala in avans.
- Avem dreptul de a refuza orice comanda
La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin e-mail sau telefonic. -
Vom putea refuza o comanda daca:
- nu avem pe stoc produsul comandat
- plata dumneavoastra nu a fost finalizata in cazul platii cu cardul sau transfer bancar
- a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului
- nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, datele personale furnizate nu au fost corecte, etc.).
- Societatea considera finalizata orice comanda in momentul in care coletul este predat catre firma de curierat.
-
Livrare: Cu exceptia cazului in care se solicita in mod expres, o anumita firma de curierat, societatea se foloseste de serviciile GLS.
Societatea nu are control respectiv nu poate raspunde pentru intarzieri, deteriorari sau chiar pierderi inregistrate in perioada de livrare. Aceste probleme se notifica la societatea care preia transportul catre destinatarul comenzii/produsului achizitionat.
Destinatarul are obligatia sa raporteze imediat un produs deteriorat serviciului de curierat si sa completeze un proces verbal in prezenta curierului care a livrat produsul si sa faca fotografii produsului deteriorat si ambalajului in care acesta a fost livrat. Daca acesti pasi nu au fost facuti atunci se considera ca produsul a fost deteriorat de catre client si nu se vom mai accepta retururi sau schimburi.
-
Greseli de tiparire: Societatea nu isi asuma responsabilitatea daca, caracteristicile, imaginile etc. produsului au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, Daca livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
-
Prezentarea ofertei
Societatea isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe site-ul sau, fara o instiintare prealabila. Datele tehnice prezente pe site au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala.
-
Fotografiile de pe site au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs.
-
Taxe : Pretul final platit de client este format din pretul produsului care include TVA, si la care se adauga cheltuielile de transport.
-
Returnarea produselor personalizate
Conform Ordonantei de urgenta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor, societatea isi rezerva dreptul de a nu primi retur la produsele personalizate si confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator, (daca acestea nu prezinta defect de productie), conform Art.16.
-
Returnarea produselor nepersonalizate
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea produsului sau in cazul in care intentionati sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.
- de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat.
-
Returnarea Produselor deteriorate
Consumatorul are obligatia sa raporteze imediat un produs deteriorat serviciului de curierat si sa completeze un proces verbal in prezenta curierului care a livrat produsul si sa faca fotografii produsului deteriorat si ambalajului in care acesta a fost livrat. Fotografiile impreuna cu procesul verbal se vor trimite si catre vanzari@egrav.ro. Daca acesti pasi nu au fost facuti atunci se considera ca produsul a fost deteriorat de catre client si nu se vor mai accepta retururi sau schimburi.
-
Recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut
Utilizatorii pot posta recenzii, comentarii sau alte tipuri de continut; trimite sugestii, idei, pune intrebari, propune articole sau, alte tipuri de materiale, atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu incalca dreptul la intimitate sau legea cu privire la protejarea proprietatii intelectuale; nu contine virusi informatici, comunicari care instiga la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala, mesaje colective sau alte forme de spam. In vederea postarii de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut, nu puteti folosi adrese de e-mail sau identitati false. Societatea isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia de a elimina sau edita toate tipurile de continut postate de catre utilizatori si nu are obligatia de a revedea periodic acest continut. Odata cu postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe egrav.ro, transmiteti, in afara cazurilor in care societatea indica altfel, drepturile de proprietate intelectuala, in mod neexclusiv, perpetuu, irevocabil, asupra materialelor postate. Societatea are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele postate de catre utilizatori, prin orice mijloc de comunicare in masa, din orice tara. Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut pe egrav.ro, cedati dreptul societatii de a folosi numele dvs. in relatie cu materialele postate; garantati ca detineti sau controlati intr-o alta forma, dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le postati; ca materialele postate nu violeaza nici una dintre conditiile de postare ale recenziilor, comentariilor, comunicarilor si alte forme de continut din partea utilizatorilor.
Societatea are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge, orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor pe site . Nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru nici unul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe site. Societatea are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori.
-
Forta Majora
Societatea nu poate fi facuta responsabila pentru nici o intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa sa. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, erorile de operare, precum si cazurile de forta majora stipulate de legislatia romana in vigoare.
-
Legislatia aplicabila
Termenii si conditiile se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei . In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre parti se vor supune rezolvarii instantelor judecatoresti competente de pe raza municipiului Oradea.